Kendimi bildim bileli sistit sorunuyla uğraşıyorum. Küçükken musluk suyu sevmediğim için içmezdim. Hazır su kullanımı da yaygın değildi. Böyle böyle ilerletmisim farkında olmadan. Üniversitede başladım hazır su içmeye. Halen devam ediyorum ama maalesef bitmiyor. Ramazanda da iyice mahvoluyorum. Bin türlü ilaç denedim, geçmiyor. Benim gibi olup çözüm bulan var mıdır acaba?