Sumeyye21 2 yaşında oğlum var doğduğundan beri yemeyen bi çocuk emmedi belki 10 tane formül süt mama değiştirdik içmedi hepsi doktor kontrolünde oldu tabi 4 aylıkkken doktor kilo kaybediyor diye yavaş yavaş ek gıda ya başlattı 1 ay falan güzel yedi ek gıdayı sonra yine yemedi hala da yemiyor kaynımdan çekiniyor biraz o olunca yer ama olmayınca 1 saat uğraşırım yemez tüm gün aç olsa yemek aramaz doktor yiyordur anneler hep daha fazla yesin ister o yüzden sana öyle geliyor dedi sonra dişleri kararmaya başladı doktor vitaminsizlikten dedi iştah şurubu verdi o işe yaradı biraz dişleri şu an düzeldi ama yemeyen çocuk gerçekten çok zor az mı ağladım yemiyor kilo almıyor kilo kaybediyor diye zaten zayıf bi bebekti yemeyince de pek kilo almadı şu an 12 kilo oldu iştah şurubu sayesinde