Kızlar bebişim 20 günlük . Hep sarı renk diskiliyor bu sabah aldığım bezinde sümüksü mukus gibi çok az bir yapı vardı . Ateşi vs yok , kusması var ama her bebeğin beslenmeden sonra çıkardığı miktar kadar aman aman bir kusma değil . Acaba ters giden bir şeyler mi var daha önce yaşayan doktoruna danismis olan birileri var mı ?