tostosata güvenli bağlanma ile emzirme arasında öyle korktuğunuz gibi bir ilişki yok. Güvenli bağlanma bebeğinizin ihtiyaçlarını görmezden gelmemeniz, ağladığında yardımına koşmanız, derdine derman olmaya çalışmanızla başlayan ve nihayetinde bebeğinizin sizin varlığınıza verdiği olumlu tepkiler, ağlarken sizinle sakinleşmesi, sizi görünce rahatlaması vs. Aslında tam olarak bunun için kucağa alışır saçmalığını bırakıp bol bol kucağınıza alın, ihtiyaçlarına hemen karşılık verin deniyor.. sizi hiç tanımıyorum ama endişe edip bu postu açabilen bir anne çocuğuyla güvenli bağlanmıştır bile.. Hiç kendinizi üzmeyin, emzirme bu süreci belki kolaylaştırırdı ama engellemiyor. 💕