Ozi12345 Kizlar bebeğim 14 aylık halen yürümüyor aklımda acaba bir sıkıntı mi var soruları oluşuyor . Sağlıklı olsun da hiç geç yürüsün ama için içimi yiyor sizlerinki kaç aylıkken yürüdü bu arada tek elinden tutunca yürüyor
Elifsmotherr Ozi12345 Kızım 14 aylıkken yürüdü. Tek elinden tutunca yürüyorsa muhtemelen korktuğu için yürümüyordur. Siz onu teşvik etmeye çalışın cesaretlensin.
Mervedr Ozi12345 kendini hazır hissetmiyo demekki korkuyo olabilir koltuğa doğru belini yaslayin sevdiği oyuncağı koyun 2 adım ileriye öyle öyle alışır
Elifsmotherr Ozi12345 Koltuklarda sıralıyorsa koltukları yaklaştır desteksiz birkaç adım atabildigini görsün. Cesaret kazanır. Biz ilk öyle yaptık sonrasında babasıyla yakın oturup sevdiği oyuncakları tuttuk bir bana bir babasina gitmeye başladı. Öyle öyle yürüdü çok şükür 🙏
cinarinannesiiii Ozi12345 korkma kuzum normal yürür daha ayaklarının üzerine basıp adım atıyorsa sorun yok
Muhasebeciana Ozi12345 18.ci aya kadar normal canim bende senin gibi dusunuyordum 14 aylikken hastanede enfeksiyondan yatmisti kizim doktora sormustum iyilestikten sonra bi vitaminlerine b12 sine bakalim suan bakamayiz hasta oldugu icin demisti. Tam kizim tamamen iyikesti vs goturelim dedik 14 ayin sonlarinda yurumeye baslamisti tek basina 🙏
Tuba Ozi12345 18 aya kadar normal deniliyor. Benim büyük oğlum 10-11 aylıkken yürüdü, küçük oğlum da 15 aylıkken yürüdü
YusufArasMomm Ozi12345 suan oğlum 14 aylik 7 gün sonra 15 aylik olucak 1 buçuk aydır yürüyor kendi cabaladi yapabildi sizinkide yürür hiç üzülmeyin her cocuk bir degil