Nisanurayten ben unumu yoğurdumu bir kaba alıp 1 yumurta ekliyorum 1 bardak suyla terbiyemi açıyorum onu çırptıktan sonra tencereme alıyorum içine 1 et bulyon ve 1,5 su bardağı erişte ekliyorum kaynayana kadar karıştırıyorum servis ederken üstüne nane pul biberi yağ kızartıyorum çok güzel oluyor bu arada içine haşlanmış yeşil mercimek ve nohut da koyuyordum güzel oluyordu ama onları herkes yemeyebilir o yüzden erişte tek ekliyorum artık :)başka tariflerim de var ama bu çok beğeniliyor hafif oluyor 🥰