kuzey-21 Rumeysa28 kız ben normal yapıyorum zaten yumuşak olduğu için rahat yiyorlar sadece tuz çok atmıyorum. Kaç aylık bebeğiniz ben 9 aylıkken vermeye başlamıştım normal pişirdim yedi 😃