Çok çılgın bu bebek sanırım sürekli çığlık atıyor uzun uzun şarkı söyler gibi ağlamalı değil keyifli yapıyor ana kucağındaysa ben arkadaysam ana kucağına ayağını dayayıp kendını geri atmaya çalışıyor dönüyor al beni diye odadan çıkınca çığlık çığlığa bağırıyor yanına gecıp oturunca susuyor bu ayda bınlaar normal Mİ sabah öğlen akşam hep bağırıyor boğazı ayırıp öksürüyor sonra. Nasıl sakınleştirmem lazım odadan çıkamıyorum tuvalete gitmeye bile fırsat yok kucağımda alıp gezdirince susuyor ama bütüngün bunu yapamam ki