Winnithepooh Incilara b3begim 13 aylıkken yurud sonra emekledi🤣 hiç böyle tepkisi 13 ay olmadı 12 . Ay bitiminde ayağa kalkmak istedi öyle başladı yürümesi tay taylari
Deletedmom_13 2minnosannesi0 valla benim bebeğim 1 ay içinde emeklemisti böyle yapınca ama her çocuk farklıdır bilemem😄
deniz-95 Incilara benimki de 4 buçuk aylık tam olarak böyle. İleri de gidiyor aslında. Merakla beklemedeyim 👀😂