NurY bu parça için yorumunuz ben bunu almadım ki 😊 açık biri olsam bende t-shirt ve kotla bir sürü kombin yaparım uygun fiyatlara. Ama kapalı kişilerin kıyafetleri pahalı maalesef. Bunu alıp bende özel günde giymem ve zaten zevkime de ters bir parça bu biraz daha 35 yaşların giyeceği şeyler 😊