sunduztunc 42Eylul07 Ay çok cici kıyafet yaa ❤️❤️ Yani ben olsam içine siyah alırdım beyaz sanki biraz sırıtır gibi geldi 🥰❤️
prensesannesii3 bende kızıma bunları aldım ama etek en küçük bedeni almama rağmen beli bol oldu sizce tamir yapılırmı kızlar ? Birde altına nasıl bi külotlu çorap ce ayakkabı alıyım 6 aylık kızım
Eseraly prensesannesii3 nerden aldınız acaba çok tatlı ben de yigenime dogum günü için bişey almak istiyorum 😇
42Eylul07 Deletedmom5284 bizde beyaz giyerse elbise kendini gosterir doye dusunduk ama cogunlik siyah diyor gonlum siyaha gitti🥰
Deletedmom5284 42Eylul07 evet beyazla gösterir kesinlikle 😍 ikisinide dene hangisini beğenirsen artık güle güle giysin minnoş