Bebeklerinizin yürüme sürecindeki aşamaları nasıl oldu? Benim bebeğim önce bir yere tutunarak ayağa kalktı sonra siralamaya başladı. Şu anda dizilerinden kuvvet alarak bir yere tutunmadan dik durmaya çalışıyor. Bundan sonra ne zaman yürür acaba? Bebeğim 11 aylık ve yaşına girince yürür mü merak ediyorum. Bir de parmak ucunda yürümesi ve ayakkabiyi giymek istememesi normal mi??