Alpylmz canım Allah askına bu cocuk daha 1 aylık ne ilacı ? İlaç bzie bile yan etki yaparken bebeği mahder
Senin dediğin durumu ben 4 5 ay çektim belki 6 ya doğru durdu 10 aylığız eser yok
Büyüdükçe düzeliyo ,sabret anne olmak kolay değilki çekicez tabiki sağlık sorunu yoksa ,yok ve altı temizsse. Bu bu cocuk kokuna alışmış demek ,veya bilmediğimiz başka sebep olabilir bunun doktorda bilemez bazen çünkü dili yok anlatsın
Evet cok zor katıla katıla ağlması ,bilirim eşim bana kızıyordu bebeği en ufak mızmızlasa direk ayakta gezdir izin verme ağlasın ağladıgında gidiyordu mosmor bi ara elimde kaldı sandım bağırdım babam geldi aldı elim ayağım boşaldı ama büyüdükçe geçiyo .
Eşim diyodu bırak ili gücü yemeği ben sadeve coxuga bak istiyorum diye vallahi bende öyle yaptım
Uyanıkken sadce oğlumla ilgilendim biraz sık dişini en ufak şeyde ilaç vermeyi kesin lütfen çok güzel bişey değil
He bide ne olur ne olmaz bitkisel gaz ilacı vardır onu kullanırdım günde. 1 defa veya 2 defa. 1. 2 fıs ama gazda yoktu yani