Hayırlı ramazanlar. Oğlum 5 yaşında ve 2 gün önce kulak memesinin dibinde yara olmuştu krem surdum geçti. Dün ise kulağının ust kısmının şiştiğini fark ettim. Aynı kulağının boyun kısmında boncuk büyüklüğünde sislik vardı. Baktım ve oğlum dediki ağrıyor. Acile goturduk çocuk Dr una goturun dedi. Randevumuz bikac gün sonra inşaallah. Ben çok endişeleniyorum nolur kötü birşey olmasın. Başına gelen var mı? Korkmali mıyım?