Bebeğim 3 ay 4 günlük. Ona şarkı söylerdim gözlerinin içine bakarak bana eşlik eder gibi sesler çıkarırdı.Oyun halısında kendi kendine oynarken konuşur gibi sesler çıkarırdı.Son 1 buçuk haftadır felan bayağı azaldı eli sürekli ağzında ondan mı kaynaklı acaba ?