Ogretmen_anneeee Zey123 akrepte gece taşma yaptı büyük numara da öyle bende geceleri prima taktım gündüzleri de prima takınca biraz maliyetli oluyor gündüz sleepy devam ediyorum sık değiştirdiğim için
yusufmertmom AysegulEmre sleepy kalıbı küçük zaten 5 aylık oğluma 4 takıyorum. Büyük beden alın bezi. Ben prima kullanıyorum geceleri 12 saat kalıyo hiç de sızma olmuyo
AysegulEmre yusufmertmom bizde şimdi gece için prima aldık bugün bakalım sabahına ne olacak bez numarasını da büyüttüm gündüz taktığımızı teşekkür ederim