Bebeğim 4 aylık ama sürekli kendini kaldırıp oturmaya çalışıyor tam kaldıramadığı için çığlık çığlık ağlıyor. Arada kucağımda oturtturuyorum. Bıraksan sürekli oturacak. Uzanırken oyalamaya çalışıyorum ama yok yani. Doktor 5.aydan önce oturtma dedi. Sizce bir sakıncası olır mu