Tazeanne32 gündüz 2, gece de 3 saati aşmadan emzirmeniz lazım. 6. Aya kadar uyandırırsanız hem sizin sütünüz, hem de bebeğinizin kilo alımı artar. Emzirmenin belirli bir süresi yok. Boş çekmeye başladığını hissettiğiniz an diğer göğsünüze geçirin. Bir de emzik biberon varsa kullanmayın sonra sizi verimli emmez ya da hiç emmez. Evirin çevirin emzirin 🌸