evet başlıktanda anlaşılacağı gibi oğlum çok hareketli yada yaramaz artık adını koyamıyorum ne yapmam gerek artık onuda bilmiyorum bağırmadan yumuşak ses tonuyla aferin diyerek herşeyi yapıyorum hikayeler okuyorum resimlerden hayvanları tanıtıyorum maşallah çok akıllı hemen anlıyo ne desen bir demeden yapıyo ama o kadar hareketliki kotuk tepelrinde sürekli karıştırıp dökmelerde bunlar dert değil tabiki yeterki ona birşey olmasın ama daha farklı neler yapabilirm nasıl davranablrim ilgisini nasıl neyle çekeblrim hep birlikte belki yarıdımlaşırız bu arada oğlum 14 aylık