asiyeoguz Bebelac kullanıyorum kabızlık yaptı bunu nasıl önleyebilirim mama yi değiştirecek gücümüz yok bunu kullanmak zorundayız
Mamaanne asiyeoguz Günde 1 kez 1çay kaşığı zeytinyağını mamasının içine koyun. Ayrıca kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp popo deliği içine bastırın. Kaka yapmayı tetikliyor. Dr önerdi korkmayın. Çokta içine sokmayın.
tostosata asiyeoguz benm bebeğimde bayağı kabızlık çekti en son doktor duphalac verdi kaka yumuşatıyoryarım saate yapıyor dedi öyle de oldu ama yapınca daha verme alışkanlık olur demişti. Aile hekiminiz falan danışın doktorunuza da