Gulsahcvz 6 ay 17 günlük kızım var. Zorunlu sezaryen olmuştum. Aynı gün hemen ayaklandım zaten, sezaryende yatmayı çok önermiyorlar, bol bol yürümek lazım. Ne kadar çok hareket, o kadar çabuk toparlanma.. Onun dışında kesilen yer yavaş yavaş pembeleşti. Ama o bölgedeki sinirler kesildiği için sürekli uyuşukmuş gibi hissediyorsunuz. Ellediğinizde falan karıncalanıyor gibi. Teyzem 28 sene önce sezaryen olmuş orası hala hissiz der.. Ama rahatsız edici bir durum değil. Onun dışında çok şükür hiç bir şey olmadı. Karın içi toparlanma en az 1 sene sürüyor zaten. Yani egzersiz falan yapıyorsanız ağrı yapıyor, en azından benim yapıyor, 2 gün yaptım da artık 6 ayı geçtim diye şu an ağrıyor karnımın içi. 😅