Epidural sezeryan oldum, normal dogum diye gıtmıstım 30 saat sancı cektım ama rahmin hıc acılmadı mecburen sezeryan oldum. Bende ameliyat fobisi var korkarım o sebeple de Kendımı cok sıktım sanırım, moralmen etkilendim agrılarım cok oldu 15 gun zor gectı, cok agladım, hıc uyku uyumadım halbuki ameliyat yerim de hıcbır sıkıntı yoktu olusmadı da sukur.. 45 gun oldu agrısı sızısı kalmadı ince bir çizgi gıbı orası, gectı gitti ama benide benden aldı.. Allah sana kolaylıklar versin