123-GGM merhaba 2.aya girdiğimizden beri bebeğim 1.5 2 saatte Bi gece kalkiyo, 11 12 arası basliyo gece uykusu. Sadece anne sütüyle besliyorum 5-8dk arası emiyo. 28 martta gittiğimizde 6380gr 61cm boyu vardı. Şuan 3ay 2gunluguz pazartesi hem aşı hem kontrol var. Bu ara hep emip emip birakiyo ağzında süt tutuyo gülünce agzindan akiyo 🤦♀️ sonra bidaha emiyo. Gündüz uyandıktan 1.5 saat sonra ilk uykuya yatiriyorum 40 45dk uyuyo sonra 2.uykusunada 1.5 saat sonra yatiriyorum 3ede 1.5 saat sonra. Ama hep kucakta uyuyo, yatağa bırakırsam 10dk surmuyo uykusu. Çok şükür şimdilik uyanıkken anakucaginda duruyo ayaklarını falan çirpiyo hizli hizli sesler çıkarıyor bende o sıra işlerimi yapıyorum. 10dk icinde ne yapabilirsem sıkılıyor çünkü sonra