oglumuz01 üzme kendini bende bebeğim ilk doğduğunda beni emsin mama biberon vermeyeyim istiyordum ama bebeğim sarılık oldu benim inadım yüzünden beslenemedi (emmedi doğru düzgün) şuanki aklım olsa ne kendimi yıpratırdım biberon almasın diye ne de bebeğimi bu kadar aç bekletirdim. Sen zorla gece uykusunda olur sallayarak olur zorla ama kendini perişan etme lütfen onun sana ihtiyacı var baktın almıyor aç kalmasından sa kaşık veya şırıngayla ver