yeniannelik_ Selam herkese 5 gün önce sezeryan oldum bugün ilk defa göğüslerim şişmeye başladı oğlum tutmuyor meme reddi yaşıyoruz. Göğüslerim çatlayacak gibi bunun nedeni nedir mastit olabilir mi ?
Goktugakca-3419_ yeniannelik_ sağın dolaba koyun sütünüzü suya vermeyin Allah korusun tamamen gider sütünüz sağdığınız sütü çay kaşığıyla verin biberona alışır temelli soğur memeden
Kelebek1407 yeniannelik_ evet eğer kızarıklık da varsa mastitdir 2 kere başıma geldi ve çok kötü atlattım. 1 ay önce yaşadım 2 kere ameliyat geçirdim boşalttılar içini. Sen hemen sağmaya bak çok geçmiş olsun.
yeniannelik_ Goktugakca-3419_ çok denedik ama ne beni direk tuttu ne de meme başlığıyla bi müddet daha şırıngayla devam ettim ama yine de tutmadı biberona geçiyorum sanırım. Ama en soru göğüslerim balon gibi patlicak resmen
Havva2010 yeniannelik_ bol bol sütünü sağ yoksa kesilebilir 🥺 ılık banyo yap canım enfeksiyon olursa daha kötü olur 3 kere geçirdim mastiti ☹️
Dd222 yeniannelik_ göğüslerinizi devamlı sağın elinizle masaj yaparak aynı şeyi yaşadım sonra göğüsünüz hafifleyince emzirmeyi deneyin bir de
Btl0610 Önce ılık bi duş al mümkünse suyun altında masaj yap daha sonra sağ. Ateşin falan çıkarsa doktora git mutlaka. Çok geçmiş olsun