Nur_akpnr algoloji diye bir bölüm var tüm ağrıların tedavileriyle ilgili bir bölüm genellikle büyük hastanelerde ve tıp fakültelerinde var diye biliyorum direk gidemiyorsunuz önce fizik tedavi bölümünde muayene oluyorsunuz onlar sizi sevk ediyor sezeryan doğum ağrılarının tedavisini de yapıyorlar gitmenizi öneririm