Aymina123 Hanımlar merhabalar 2 yaşında kızım parkta birinde mavi top görmüştü istemişti bende o bizim değil diyerek eve getirmiştim kızmıştım ve çok ağlamıştı çocuğumu 3 gündür sürekli bizim değil mavi top diyor gece uykusunda bile sayıkladı bizim değil mavi top abinin diyor sizce neden sürekli tekrarlıyor topları çok seviyor evde sayısız topu var 😞
Kizannesi92 Aymina123 bir fikrim yok ama küçük kız mavi topu nasıl istediyse rüyasına bile girmiş üzülmus minik
yedinmiannecim Aymina123 başkasının kırık oyuncağı dahi daha güzel gelir çocuklara. Evde çok topu var demişsiniz Onun olmayanı içerlemiş olabilir
edinamoreno Aymina123 neden kizdiniz çocuktan rica etseydiniz bir iki vursaydi oynasaydı kızınız olmadı illa tutturursa göz hizasına inip açıklama yapsaydınız nasıl üzülmüş yarın hadi sana abinin mavi topunu alalım diyip mavi top bulmaya gidin o da sanki abinin topunu aldığını düşünüp sayiklamayi bırakır diye düşünüyorum
Sarikuzumalp Aymina123 çocukların dünya kadar oyuncağı olsada başkasında ki daha çekici geliyor. Kızmasaydınız keşke. O gibi durumlar da çantanıza bir kaç oyuncak atın uzun süredir görmediği. Çıkarıp onu verin. Ben öyle yapıyorum. Birde mavi top alıverin aklından çıksın. Bir keresinde benim oğlum da yapmıştı annesi alsın ağlamasın dedi ben hayır öyle alışmasın demiştim çok kez anlattım ısrarla oynayabilirsin ama alamazsın diye çok kriz yaşadık ama şimdi alıştı artık izin almadan dokunmuyor alsa da geri veriyoruz dimi anne deyip veriyor. Başkası senin oyuncağını alsa hoşuna gider mi diyodum yoo diyodu 😅
Aymina123 Kizannesi92 hemen yarın mavi top almaya gidiyoruz ozaman 😂 evde sayısız pembe topu var abinin mavi benim pempe diyor sürekli 😂
Aymina123 yedinmiannecim bizde parka top götürmüştük bizim topumuzla başla çocuklar oynarken kızım o mavi topu çok istedi ve bunu sürekli yapıyor sadece toplara yapıyor 😕
Kizannesi92 Aymina123 ya kıyamam benim oğlumun da küçükken çok topu vardı rengarenk gene de top diye ağlardı
yedinmiannecim Aymina123 renginden dolayıdır belki ama öyledir bazı çocuklsr Benim çocugumun da zirilyon tane arabası var ama başkasının kırık döküğü daha güzel geliyor. Öyle bi bağlanması yok ama. Bisiklet scooter top vs gördüğünde parkta Önce bi 30 saniye bakar biri alacak mı sahibi var mı dercesine Gelen giden olmayınca hemen koşar dokunmak ister o sırada sahibi gelir alır elinden Ağlamaz ama. Ben yine de o bize ait değil bebeğim derim. Üstelemez
Aymina123 yedinmiannecim benim kızım çok ağlıyor ve bunu bebek bisiklet araba vs hiç bir oyuncakta değil her gördüğü topu istiyor 😕 Bende anlatıyorum ama anlamıyor
Aymina123 edinamoreno önce çok anlattım bizim değil o abinin topu seninde topun var gel onunla oynayalım diye huyunu bildiğim içinde kendi topunuda götürmüştüm parka ama hayır denmesini kabullenemiyor istediği olmadığı zaman yere yatıp ağlıyor cırlıyor huyunu biliyorum 1-2 oynamayı kabullenmez topu eve getirmek ister çünkü çok yaşadım bu durumu bigün parktaki tüm toplsrı toplamıştı ve vermemişti bende başkalarının eşyasının bizim olmadığını ve sürekli başkalarının birşeylerni istememesini öğrenmesi için yaptım aslında 😕
Deletedmom5284 Benimkide birinin scooterına yapıştı bırakmadı babasını aradım dedim kızın böyle böyle yapıyo hemen scooter al diyo, ya çocuk onu o an istiyor işte o an başkasının malı kıymetli geliyor kırık dökükte olsa o olacak illa 😁😁
Aymina123 Deletedmom5284 şimdi kızım mavi topu sayıklayınca eşim çok üzüldü yarın almaya gidin dedi ama mavi topta alsam birinde gördüğü topu yine isteyecek biliyorum 😂
Kizannesi92 Aymina123 normalde en doğrusu bu ama minik kızda yara kalmış mavi top kıyamam ona siz yine de doğru yoldasınız
edinamoreno Aymina123 ahh ahh ne diyeyim çocuklar istediği olmayınca hep çığlık çığlığa ama umarım çözüm bulmuşsunuzdur geç gördüm bildirimi
Aymina123 Kizannesi92 evet başkalarının eşyasını eve getirmemesi gerektiğini bilmesi gerek 😕 Yarınn ilk işimiz bi mavi top almak olacak sanırım 😂
Aymina123 Sarikuzumalp evet haklısınız kızdığım için çok üzüldüm sonradan ama çantamdan çıkardığım oyuncağı kabul etmez biliyorum çok inatçı 😕