Anne888 bebekler annesinin kim olduğunu biliyor. 2-3 günde öyle unutsaydılar oooo , bence bu anın tadını çıkarın . Biraz kafa dağıtın. Bu düşüncelerden uzak durun . Keşke benim bebeğime bakan biri olsa tatili bırakın uyusam yeterdi . Başkasında durması da güzel bişey . Acil bi durum olduğunuzda bırakabileceğiniz biri var . Ve onlarda bir birey . Başkasıyla vakit geçirmek bebeklerinde hoşuna gider