Zeyyynep Bebeğim dokuz aylık ve akşam 10 dan bu saat olmuş sabahın dört ü hala ağluyor gaz mı dişmi bilmiyorum çok gazlı bir bebekti ama bu kadar ağlamazdı uyurdu en azından yaşayan varmı
Bebegimicin1 Zeyyynep dis cikardigi icin olabilirmi bazen ataklar oluyo senduromlar falan belki oyle bisi olabilir benim oglumda 28 aylik sadece agliyo