Ndrg-12 hiç zorlanmadım şükür.gündüz uykularından alıştırmaya başlamıştım. Seveceği bir nevresim takımı aldım. Odasında gündüzleri daha çok vakit geçirdik.bunlar etkili oldu sanırım. Ben de endişe duydum,hala duyuyorum. Uyku sersemi inerse düşerse yataktan diye 2basamağı var yatağın. 6ay kadar oldu ayıralı.şükür sorunsuz