2cocukannesi__ 1 senede neyin zammı bu arkadaş yeter yeter 8 lira nedemk 10 lira yapın bari duz yuvarlayin rakamları allah ıslah etsin sizi
SweetPaw 2cocukannesi__ 8 lira zaten şey gibi duruyor aslında bunun hakkı 10 TL de ayağınız alışsın diye 8 olsun dedik geliyor gelmekte olan demek gibi duruyor. O en geç yaz sonu 10 olur zaten
BenMathilda 2cocukannesi__ Bunun için önce, motorin, benzin vb. ürünlere getirilen zamlar hakkinda konuşmaliyiz gibi.
2cocukannesi__ elaninannesiii wallahi bende çıkarttım oğlum 40indan sonra 1 yaşından sonra gezebilirim 3 yıl daha 😁 keşke 5 yapsalar ya eşimde diyor yirttik Vallhi allah yardımcımız olsun