Kardeşimden eve geliyordum tam binaya girerken kızım bi anda kucağımdan kaydı ayaklarının uçlarından tutabildim kafası çok sivri bir betona çarpacaktı az kalsın allah korudu kendimi çok kötü hissediyorum ya tutamasaydım düşünmek bile istemiyorum 😔😔 ben onsuz yaşayamam aklım çıktı başımdan sanki ya