Ay benim kızımda aynı böyle görseniz o kadar naif bi cocuk ki daha 3 yaşında ama bi akrabamızın cocugu da arada bi denk geldiğimizde vurur sürekli hiç bi araya gelmiyorum artık onlarla bide o an karsılık vermiyo ama o hareketi öğrendiği için eve geldiğimizde bikaç gün sonra bize yapıyo çok üzülüyorum karşıklık ver demek geliyo içimden ama diyemiyorum ama asıl sorun bizimkilerde değil bence canım karşı tarafın öğretmesi gerekiyor bunun yanlış bi davranış olduğunu ama nerdeeeee keyfim bozulmasında napıyosa yapsın derdindelerr😪