oğlumdan şüphe ediyorum bana da yardımcı olursanız çok sevinirim. 18 aylık oğlum adıyla çağırdığında bakmıyor umursamaz davranıyor aslında istediği zaman bakıyor özellikle yaramazlık yapınca adını sert şekilde diyince hemen anlar kızdığımı gelir yüzüme bakar . 11 aylıkken desteksiz yürümeye başladı fakat heyecanlansin yada normal günlük yaşamda parmak ucunda çok yürür evde ayakkabı giyindiyorum düzelsin diye. Çok hareketli çocuk 5 dk oturmaz kıpır kipir . Yasitlariyla yan yana gelince çok sevinir oyun oynamaya çalışır sevecendir öyle korkmaz kendi kendine oynar . Kolik doğdu mecbur çizgi filmle susturiyordum halâ izletiyorum maalesef oturup kitap vs okutmaz ilgisini çekmez geceleri çok sık uyanır doktora gittik normal dedi gecistirdi ama böyle okuyunca içime kurt düştü bu arada yaşıtlarına göre gelişimi iyi çok şükür neyi nerede kullanacağını bilir merdiven in çık yapar sizce sorun var mı