Kızlar selam kızım 21 aylık geceleri sürekli uyanıyordu ve emmek istiyordu doktorumuzun önerisiyle sütü kesmeye karar verdim. Geceleri en az 10 kez kalkar emerdi alışkanlk olmuştu ama şimdi kafama takılan şey şu acaba gece hiç emmezse acıkırmı arada devam sütü gbi bişey vermelimiyim doktorumuz gerek yok dedi ama sizlerede danışmak istedim benzer durumları yaşayan varmı fikrinize ihtiyacım var