Cindy_35 biz hergün babası abisi ben üçgen oluşturduk.Aramızda onun yürüyeceği kadar mesafe bıraktık.Kollarımızı açıp gel dedik.bana babasına abisine karşılıklı geldi gitti.Aferinler alkışlar🙈zamanla arayı açtık.sonra bebişiminde kendine güveni geldi.Artık kendisi yürüyor,düşersede kendisi kalkıyor devam ediyor.Dengeli yürüme süreci 3-4 aylık bir süreyi buluyor.Tabi bebeğe görede değişir.Az kalmış bebişinizin yürümesine🧿