Emekleme zorunda olmadığını biliyorum her bebek emeklemiyor, benim oğlum 7 aylık tam, 3 4 aylıktan beri ellerinden tutsak hep adım atıyordu ufak bi bölgeyi o şekilde yürüyordu aşırı mutlu oluyor ayakta durmaktan. Şu anda da kendi ellerini uzatıyor uzun bi zamandır kalkmaya çalışıyor kaldırdığımızda da başlıyor yürümeye. Elinden tutarak bütün evi dolaştırıyorum nerdeyse kahkahalar atıyor çok mutlu.
Hala yüzüstü egzersiz yaptırmak için yada alışsın diye yatırdığımda durmayı sevmiyor. Kafasını gömüp yatıyor yada sırt üstü dönüyor.
Dönme derseniz sırtünden yüzüstüne dönmüyor yan dönüyor. Yüzüstü yatırınca da sırt üstü dönebiliyor.
Yüzüstü durup önüne sevdiği oyuncağı koyuyorum uzanma istiyor ama bi ileri gitme çabası yok ayaklarından destek versem de.
Aynı şekilde olup yürüyen yada bi anda emekleyen, bi anda dönmeye başlayan var mı acaba?