Hayırlı geceler kızlar eşim Hakkari’de görev yapıyor ve 2 ay sonra bizi de götüreceğini söyledi (lojmanda oturacakmışız) açıkçası daha önce hiç gitmedim. Lojman eşyalıymış aranızda lojmanda oturan oldumu yada lojman içerisinde hangi ev eşyaları var. Ve Hakkari diyince etrafımdakiler tereddüt içerisinde sizce nasıl Bir yer