Kızımın 3 ayı bitti 4. Ayına girdi 2 gündür uslu kızım gitti bambaşka bir kız oldu, aç gibi ağlıyor ama emmiyor uyumak istiyor sürekli, uyutmaya başladığımda ağlıyo, ellerini tutunca susuyo çok uyuyo, günlük çişli bez sayısı kusması her şeyi normal, ama bu huysuzluk sebebi nedir ve geçecek mi