O kadar hızlı bir seneydi ki anlatamam.. Zaten anlatmama da gerek yok sanırım hepiniz beni canı gönülden anlıyorsunuzdur😄 Sanki hayatım da hep varmışcasına.. O kadar keyifli geçiyor ki zaman kahkahalarıyla bizi anlamasıyla yürüme maceralarıyla… rabbim kimsenin kucağını evini boş bırakmasın tattırsın bu güzel duyguyu bu mübarek ay hürmetine…