Eslemgunes_ Oğlum 2 aylıkken başladık emziğe, meme reddi yaşamamak için be kadar geç başlanılırsa o kadar iyi. Aslında hiç vermeyecektim ama çocuk doktorumuz kendisini sakinleştirmesi için emzik iyi olur dediği için 2 aylıkken başladık.Ama emziği ben alışmasın siye sadece uyurken veriyordum normal zamanda vermiyordum o da istemiyordu. Emzirmeyi 2 yaşında bıraktık o da ben hiç bir şey yapmadım corona olmuştuk o dönem sütüm azalmıştı bir gün içti süt bitmiş dedi ertesi gün istesem de almadı, zorlamadım ben de 😃
Emziği de 2 yaşından sonra bıraktık onda da zorlanmadım daha erken bile bıraktırabilirdim aslında ama 2 yaşa kısmet. Akşam uyurken emziği vermedim artık emzik yok anneciğim dedim o da diretmedi öyle alıştı. Siz de bir akşam vermeyin alışacak.