hasanurasiiimm 5 aylık bebeğim. Böyle durum yaşayanınız oldu mu ? Doktor sadece kremlerini sürmemizi söyledi. Başka bir şey yapılmasına gerek var mı ?
EkiminAnnesi hasanurasiiimm evet benim bebeğimde de oldu. Kontrole gittiğimizde doktor bastırdı geriye doğru çekti dışarı çıktı ve deri arasında kalan krem-pamuk vs bişey olursa banyodan banyoya temizle dedi. O içeri kaçma olayı normalmiş merak etme. 2 ay oldu sünnet olalı normal şuanda bizimki
Littlefinger Her banyodan sonra geriye doğru ittirip oradaki beyaz oluşan yeri peçeteyle alıp zeytinyağı sürmemizi söyledi sünnet doktorumuz belki işinize yarar