Zeyzey72 Kaynım 2 ay evvel uyuz olmus oda doger kaynımdan kapmıs 6 aydır aılecek uyuzlar geçmiyor ve ben yeni ögrendm kaynm 1 ay bende kaldı ve bebegm 5 aylık sürekli kaşınıyor yüzü kırmızışasıyor acaba uyuz olduysa ne yapılabılır nasıl anlarım
Yeniaanne Zeyzey72 sizede bulaşmıştır ve uyuzsa neden sizde kalıyor yazık günah değil mi ya 15 dk temasla bulaşır uyuz cildiyeye gidin hemen bence