ayseee34 Doğum yapalı 8 ay oldu ama hâla regl düzensizliği var. Bir sonraki ayda 1 hafta geçtikten sonra regl oluyordum ama şimdi 15 gün gecikti normal mi
ozlem_4734 ayseee34 bende 4 ayda reglm oldum sonra diğer ay oldu ve 20 gün geçti olmadım korktum test yaptım negatif çıktı testten bir gün sonra âdet oldum emzirme döneminde düzensizlik olabiliyor Muş
Gedik-20h ayseee34 benim de öyle ya âdet söktürücü kullandım öyle oldum bu ay olmadım 17 gün geçti doktora gittim normal dedi 🤷 emzirme olduğu için
343434 ayseee34 benim bebeğimde emmiyo gçeen ay 9 gun gecikti korktum ttest bile yaptım negatif çıktı ama doğumdan sonra 1 sene duzensizlik olabılıyormuş
minnosum25 ayseee34 normal 1 senede rahim kendini toparlyor düzensiz olması gayet doğal her ay birbirini tutmayabilir bir sene sonra düzensizlik devam edyorsa o zaman bir doktora görünün derim
ayseee34 Gedik-20h emmediki benim kız 3 ay zorla emdi emmeye emmeye sütüm kesildi ne yaptıysam olmadı. Sağdim gogsumu yinede kesildi
ayseee34 343434 inşallah öyledir rabbimin gücüne gitmesinde 2. Çocuk icin daha çok erken biz her türlü önlemimizi alıyoruz hayırlısı bakalım 🌼
Adakaybike ayseee34 Geçen ayın 8′inde oldum bu ay bekliyorum ne zaman gelicek bakalım ağrım falan yok ama şişkinlik ve sivilcelenmelerim var gecikme olabiliyomuş fazla gecikmese bari
ayseee34 Adakaybike aynen oyle bende gecen ayın 23 unde oldum şişkinlik ve bel ağrısı var hayırlısı olsun🌺
Zeyno123 ayseee34 vallah benimde 7ay oldu ama hala hiç regl olmadim ve sürekli sikinti basiyo napicam bilmiyorum
ayseee34 Deletedmom_73 ağrılarım da olmasa tamam diyecem ama bir türlü gelmedi gitti en iyisi adet söktürücü soğanı suyu içmek 😅