Bebeğim bugün 2. Ay aşılarına ek olarak bir de rota aşısı yaptırdık ve şuan bebeğin ateşi 38,3 38 in altına düşmüyor. Kaç saattir uğraşıyoruz düşürmeye ateş düşürücü parol verdik hala aynı. Ne yapmalıyız hangi durumda doktora başvurmalıyız sabaha kadar başında mı beklemeliyim yoksa normal mi bu durum şuan bebeğin üstü açık, altında sadece bi pijama var lütfen acil cevap