Sürekli tekrarlayan akciger enfeksiyonu var gecen 14 gün önce Gine antibiyotik tedavisi verildi ama hala daha 2 günde bir ateşi çıkıyor pazartesi günü tekrar çoçuk gögüs hastalıklarına gidecez bizim gibi basına gelen varmı antibiyotik den fayda görmeyen