Pembebeyzmavi 20 aylık kızım memeden keseli bir ay oldu ama hala geceler sıklıkla uyanıyor çoğunda zor uykuya döndürüyorum hatta her gece değil ama mesela bu gece uyandığında meme diye ağladı. Bir ay oldu ya normal mi bu kadar sürmesi?😔
Pembebeyzmavi Dondurmalikahve evet bir anda kestim. Öncesinde azaltarak kesme çabam olmuştu ama hiç başarılı olamadım
Dondurmalikahve Pembebeyzmavi Ondandır büyük ihtimalle ama tekrarda döndürmek olmaz. Konuşşanız sürekli sütü artık bardakla içeceksin deseniz yatmadan 1 saat önce devam sütü içse.
Pembebeyzmavi RuzgarMommys kaç aylık? Benimde en korktuğum şeydi. Ama ilk 3-5 gün zor geçti şuan tabiki gün içinde hiç meme kelimesi yok isteğide yok ama son bir kaçtır gece uyandığında meme sayıklıyor şoka giriyorum bir ay olduğu için. Bu arada ben yemesi ve uyuması düzelsin diye kestim yemesi bi tık daha iyi ama uykuları hiç sormayın😔
Pembebeyzmavi Dondurmalikahve ya aslında öyle değil yani gün içinde hiç meme isteği yok son birkaçtır gece uyandığında meme sayıklıyor ama çok uzun sürmüyor. Ben bir aydan sonra böyle olmasına şaşırdım. Bu arada akşam yatmadan önce bir biberon devam sütüne başladık doktorun önerisiyle
Dondurmalikahve Pembebeyzmavi Meme onun uyku desteği olmuş çünkü. Memesiz uyumaya alışması biraz uzun sürmüş ama beklemekten başka bir şey yok olabiliyor böyle şeyler. İnşallah çok uzamaz bu durum.
Pembebeyzmavi Dondurmalikahve çok teşekkür ederim inşallah. Şimdide maalesef ayakta sallama desteğimiz oldu nur topu gibi