Nisakus25 öncelikle hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün inşallah bebişiniz. Benim kızım da öyleydi, gözünü açamazdı, doktorumuz pijamasını çıkarın, hareketler yaptırın uyandırın kan şekeri düşüp sarılık olmasın demişti. O yüzden gün içinde 2 saatte bir emziriyordum. Geceleri de aynı şekilde uyanmasa bile 2 saatte bir hatta bir ara hafif bir sarılığı olduğunda saat başı emzirirdim. Sizde en azından 1 aylık olana kadar uyandırıp emzirmeye çalışın bence.