Igm ıgg falan oğlumun hep diplerde.bizde egzama yüzünden gittik 1,5ay evvel corona geçirdik.fakat zaten 5aylıktan beri bir egzama sorunu var.bilmiyorum.bende tedirginim.rota falan yaptırdım.ama sonuç olarak suan degerler bu.9,5aylık ve ivig başladık ilk dozu aldı.genetiğe rand arıyoruz falan.bebeğim hasa olmuyor zırt zırt ama bu cilt döküntüleri zaten baslı basına belirti ve eziyetmiş