dominantteyze Ben alalı 4 sene oluyor, o zaman şimdiki gibi yüksek fiyatli olsa muhtemelen almazdim. Klimalarda da nem alma özelliği var diye biliyorum ama dediginiz gibi hepsi maliyetli. Eğer en azindan 1 oda nemleniyor olsa sorununuzu cozerdi ama butun eve kesin bir şey diyemem, ki ben de kurtulamadim. Taşlar var plastik kutularin icinde. Gardiroba konuluyor kıyafetler nem yuzunden kötü olmasın kokmasin vb. diye. Ilk biz bilemeyip ondan alip 1 odaya biraktik, tabi işe yaramamıştı. :D Evi günde 3 kere 20şer dakika havalandirmak gerekiyormuş. Evdeki nemin sağlik acısından 45-55 arasi olması gerekiyormuş. Falan filan ama sonuç yine küf yine rutubet :D Ben de boyalardan medet umacaktim ama ise yaramadigi yorumu beni üzdü.